FAQ’s

Informații generale

Acceptăm comenzi fie prin intermediul site-ului (www.sticker-haus.ro), fie prin pagina noastră de Facebook, fie prin email sau chiar prin aplicația Whats App. Cel mai ușor este să ne dai un telefon, iar noi te vom ghida pentru a vedea cum îți este cel mai ușor

Politicile noastre sunt afișate în footer-ul site-ului și le puteți găsi aici:

Nu avem limită de livrare dpdv geografic, livrăm prin SameDay în toată România. Curierul promite, în schimb, două încercări de livrare până se întoarce coletul înapoi la noi.

Metode de plată

Noi vă punem la dispoziție mai multe metode de plată:

  • Cu cardul prin Netopia Payments
  • Cu cardul prin Stripe
  • Ramburs
  • Cash la livrarea personală ( valabilă doar în București și Ilfov)

În mod normal sunt acceptate cardurile de tip VISA și MasterCard. Pentru mai multe detalii, ar trebui să vă informați de pe site-urile partenerilor noștri, Netopia Payments și Stripe.

Sigur, poți cumpăra și plăti direct din contul companiei. Te rugăm să treci la secțiunea detaliilor CUI-ul companiei, iar în factura se va emite în baza acestuia.

Cumpărare și returnare

Dacă se îndeplinesc toate condițiile, dorința noastră este să va înapoiem banii cât mai rapid posibil. În mod normal, ne asumăm să facem transferul către dumneavoastră în maximum 3 zile lucrătoare începând cu ziua în care coletul ajunge înapoi la noi.

Anunțându-ne telefonic, iar apoi în scris prin WhatsApp, email sau prin intermediul paginii de Facebook a companiei. Comanda se poate schimba fără probleme dacă nu a început procesul de prelucrare a acesteia. Dacă, în schimb, comanda este la printare, aceasta este posibil să fie schimbată dacă este una comună.

Bineînțeles, cel mai rapid mod ar fi să ne sunați și să ne explicați problema dumneavoastră pentru a vedea cum vă putem îndruma.

Contact

Încă există nelămuriri?